Урок іноземної мови на тему "ДЕНЬ ЗА ДНЕМ" для 3 класу НМК Карпюк
Хід уроку
І ВСТУПНА ЧАСТИНА
1.
Привітання
-
Good morning, pupils! How are you today? So, let’s start
our lesson!
2. Мовленнєва зарядка.
- What country is it?
- Is it Ukraine?
- What is the weather in England?
- Is it winter?
- What is your favourite cartoon?
- Do you like Winnie-the-Pooh?
- Сьогодні ми вирушимо у подорож до
Англії. А допоможе нам у цьому Winnie-the-Pooh Bear!
3. Фонетична хвилинка
- Спочатку потрібно дістатися до повітряної кулі . Let’s get on the
Balloon!
-Let’s train to say sound [w]. Repeat
after me [w] [w] [w]
-Wall, window, weather, winter
- Read the poem with me:
Baloon travels in the sky.
w – w – w .
Moving so fast and high,
w – w – w .
Over the sea, and over the land,
w – w – w .
To see our England!
w – w – w .
-Складіть фрази із словом “winter”
(white winter, snowy winter, winter
holidays)
ІІ ОСНОВНА ЧАСТИНА
4. Повідомлення теми та мети уроку
-Today we speak about last days.
Сьогодні на уроці ми будемо говорити про минулі події. Про те, хто
де побував. Навчимося запитувати та відповідати на такі питання. Are you ready? Let’s go!
5. Гра »Знайди
слова»
- При посадці на літак виникла проблема.
Розгубився наш багаж зі словами. Winnie-the-Pooh
каже : Help!!! Look at the blackboard. Make the word-combinations.
At
In
|
school
home
Scotland
grandparent’s
the camp
the
mountains
the park
the zoo
the hotel
|
-
Winnie-the-Pooh каже : thank you!
6. PRESENTATION WAS, WERE
a) Look
and say (p. 88, ex. 1).
-
Hello,
London. The
London Eye. Ось ми і на знаменитому Лондонському оглядовому колесі! Winnie-the-Pooh приніс нам завдання. Що означають
слава was і were? Коли вони вживаються? Розподіліть горщики з медом jars with
honey
до потрібного Winnie-the-Pooh.
-
Write the date. Open
your books on page 88, ex.1.Доповніть речення потрібними словами was і were. Запишіть два речення, де вживається
слово was.
Bill was at school last Monday.
Tom and Eddie were at their grandmother’s last summer.
Bill and Taras were at the camp in summer.
Nick was at home on Sunday.
Linda and her sister were in the mountains on winter holidays.
Roy and Rick were in the park last weekend.
b) Match the pictures.
- А зараз з’єднайте малюнки з іменами дітей. Go to the black board
and stick!
Bill, Tom and Eddie, Bill and Taras, Nick, Linda and
her sister, Roy and Rick.
-
Make sentences with
them! Складіть з ними речення.
7. PRACTICE WAS/WERE NOT
Read and compare
(p. 89, ex. 2).
Correct the sentences.
-
Oops! Something
happens. Щось
сталось. Міст Тауер The Tower Bridge розвівся, щоб пропустити кораблі і пошкодив наші речення вправи 1,
які щойно зробили. Давайте виправимо їх. Let’s correct!
-
А складати такі речення дуже
просто. Поставте після слів was, were заперечне слово not.
(cхема на дошці)
Example: Bill was not at home last Monday.He was at school last Monday.
Bill was at home last Monday.
Tom and Eddie were at the seaside last summer.
Bill and Taras were at the zoo in summer.
Nick was in the hotel on Sunday.
Linda and her sister were at their mother on winter
holidays.
Roy and Rick were at school last weekend.
Nick was at
home on Monday.
Tom was at the
seaside in summer.
Bill and Taras were in the park in the morning.
I was in the comfortable hotel.
We were in the mountains on winter holidays.
Roy and Rick were at school on Sunday.
8. PHYSICAL ACTIVITY
-
Winnie-the-Pooh бачить, що уou are tired. Давайте потанцюємо!
-
Пісня“Clap your hands”
Clap, clap, clap your hands
As slowly as you can!
Clap, clap, clap your hands
As quickly as you can!
Shake, shake, shake your hands
As slowly as you can!
Shake, shake, shake your hands
As quickly as you can!
Roll, roll, roll your hands
As slowly as you can!
Roll, roll, roll your hands
As quickly as you can!
Wiggle, wiggle, wiggle your fingers
As slowly as you can!
Wiggle, wiggle, wiggle your fingers
As quickly as you can!
Pound, pound, pound your fists
As slowly as you can!
Pound, pound, pound your fists
As quickly as you can!
- Рухаємось далі. Ось нас чекає London taxi. Usually London taxis are
black. Водій таксі запитує: А чи ви були тут минулого літа? Were you in England last summer?
- Що ви помітили особливого у цьому реченні?
Де стоїть слово were? Подивіться на схему та скажіть, як скласти
питання про те, де ми були в минулому?
- Складіть питання своїм
одноклассникам за таблицею:
WAS
WERE
|
you
your mum
your friend
Oksana
father
I
|
at school
at home
in
Scotland
at the
grandparent’s
at the
camp
in the
mountains
in the
park
at the zoo
in the
hotel
|
?
|
10. PRACTICE.
- Охоронець The guard чекає нас із завданням, щоб перевірити як ви засвоїли сьогоднішню
тему. Make the sentences.
"Disappearing
cards" Game
Stick
five to seven "Activities" flashcards to the board. Repeat the words
chorally. Then remove one of the flashcards in the sequence. Pupils chant the
whole sequence of six words, including the missing one. Repeat, removing
another flashcard. Continue till there are no flashcards on the board and
pupils are saying the whole sequence from memory. You can also play the game by
writing seven words on the board, then rubbing them out one at a time.
"Miming
game"
Mime
something you did yesterday, e.g., danced or watched TV. Pupils guess what you
did and call out the action in the past tense. Repeat and, if appropriate,
encourage some pupils to take turns to come up to you and mime to the rest of
the class.
III ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА
11.Summary.
-
Головний годинник Лондону Big Ben сповіщає, що наша подорож добігає кінця.
Давайте складемо речення про нашу подорож. Де
ми були. Де ми не були. Та чи були ми в Франції?
We were in England
We were not in the
mountains.
Were we in France?
No, we were not in
France
12. HOMEWORK
Fill in with "was"
and "were" (p. 89,
ex. 3).
How many
languages you know, so many times you are a man.
2.
Хвилинка –
цікавинка
Англійська мова – мова бізнесу.
7.
Слово
вчителя. Цей 2016 рік оголошений роком
англійської мови. А чи знаєте ви, що існує день англійської мови?
Заповіт (українська)
Розробка виховного заходу на тему "Англійська мова - мова міжнародного спілкування" для 5 класу
Мета: ознайомити
учнів із термінами «іноземна мова», «міжнародна мова», «поліглот» і пояснити їх
значення; навчати систематизувати одержану інформацію; розвивати комунікативні
здібності; виховувати інтерес до вивчення іноземної мови.
Обладнання: надпис на дошці «Англійська мова – мова міжнародного спілкування»,
девіз заняття, цікаві факти про англійську мову, пам’ятка «Навіщо вчити
англійську мову?», вислови відомих людей про англійську мову, малюнки,
презентація.
Хід заходу
І Вступна частина
Слово вчителя. Ще не так давно ви
почали вивчати іноземну мову. Кожний із вас віднісся до цього по – різному.
Одні захопилися з перших уроків і нині старанно виконують завдання, інші ж
міркують так: « І нащо тільки вигадали цю іноземну мову, навіщо ввели до
шкільної програми, як не вчи – не
вчиться». Ось тому я і вирішила поговорити про важливість вивчення іноземної
мови. Девізом нашого заняття будуте такий вислів. Як ви розумієте ці слова?
Скільки
мов ти знаєш, стільки разів ти людина.
ІІ Основна частина
1.
Бесіда з
учнями.
Вчитель. Але спочатку давайте з’ясуємо, що ж означає термін «іноземна
мова».
(Учні висловлюють свої думки)
Вчитель. Так. Рідна мова – це та, якою ми
спілкуємося від народження. А іноземна – це мова інших народів. Для нас вона
чужа, незрозуміла. І тому нам необхідно вивчати її, щоб
мати змогу розуміти і спілкуватися з іншими народами.
Учень: Але ж мов, як і народів, дуже багато. Невже в майбутньому
нам доведеться їх вивчати?
Вчитель. Ні. Для
цього для цього нам необхідно з'ясувати значення терміну «міжнародна мова». Як
ви думаєте?
(Учні висловлюють свої думки)
Вчитель. Так.
Міжнародна мова – це така мова, яку обов’язково вивчають у будь – якому куточку
землі. Як ви думаєте яка міжнародна мова зараз?
(Учні висловлюють свої думки)
Вчитель. Так,
англійська. Де б ви не були, чи в Африці чи в Америці, знаючи англійську мову,
ви завжди зможете порозумітися з місцевими жителями.
Як
бачите, англійська мова не тільки іноземна мова для нас, а й мова
міжнародного спілкування. І я хочу, щоб ви саме зараз спробували поглянути на
іноземну мову не як на предмет, з якого вам у майбутньому доведеться складати
іспит, а як на інструмент, що розширює межі вашого кругозору.
В
наш час люди розмовляють майже трьома тисячами мов. Деякими розмовляють
мільйони людей, іншими – тільки сотні. Так, англійською мовою користуються 350
млн. чоловік.
Вчитель. А зараз
перегляньте деякеі цікаві факти про англійську мову.
Англійська мова – найпоширеніша мова на землі.
У 60 країнах світу англійська мова є однією з офіційних
мов.
Більше 400 млн людей використовують англійську як рідну
мову.
Майже півтора мільярди людей хоча б трохи розмовляють
англійською мовою.
Англійська мова – друга мова в світі за кількістю носіїв
після китайської.
Англійська мова має найбагатший словниковий запас.
Англійська мова визнана офіційною і робочою мовою ООН,
мовою олімпійських ігор.
70% світового листування здійснюється англійською мовою.
80% інформації на комп’ютерах зберігається англійською
мовою.
3.
Бесіда з
учнями.
Вчитель: В наш час серед величезної кількості мов виділяють 13
великих. Як ви думаєте, які це мови?( китайська, російська, іспанська …)
Але
чому все ж з великої кількості мов для вивчення обирають певні? Чим керуються,
коли в школах впроваджують обов’язкове вивчення англійської, французької,
німецької.
Учень 1. Це пояснюється тим,
що береться до уваги не лише поширеність мови, а й те, скільки видається нею
друкованої продукції. А в наш час особливо знати мову потрібно для широкого
використання, для ознайомлення з літературою, новинками наукового й культурного
життя, з різноманітною іншою інформацією. Крім того, не слід забувати і про
моду на мову. Як ви гадаєте, які мови зараз наймодніші? (Англійська,
російська.)
4.
Робота з
пам’яткою «Навіщо вчити англійську мову?»
Вчитель. Ми маємо в школі обов’язкове вивчення
англійської мови. Але для чого вчити нам цю мову? Спробуємо узагальнити ваші
думки, звернувши увагу на пам’ятку «Навіщо
вчити англійську мову?»
Навіщо вчити
англійську мову?
- дає
можливість спілкуватися з різними людьми зі всього світу;
- розуміти
фільми та пісні на англійській мові;
- читати твори
англійських письменників в оригіналі;
- навчатися у
коледжі чи університеті;
- є корисним,
коли подорожуємо;
- допомагає
вести бізнес;
- допомагає
знайти кращу роботу;
- це мова
комп’ютерів та інтернету.
5.
Бесіда з
елементами розповіді про поліглотів світу.
Вчитель: А хто такий
поліглот?
Учень 2. Поліглот – це людина, яка володіє багатьма мовами. І як
правило, поліглотами ми вважаємо тих людей, які знають 6 – 12 мов. А чи відомо
вам, що й серед поліглотів трапляються рекордсмени? Так, кардинал Меццофанті,
який жив у середині минулого століття, знав понад 100 мов. 132 мовами володів
професор Тестерман з Німечини.
Учень 3. Один із
ентузіастів вивчення іноземних мов розповідав, що коли Генріху Шліману –
знаменитому німецькому археологові, який віднайшов Трою, для вивчення перших
двох мов знадобилося по рокові, то пізніше він опановував мову за лічені тижні.
А всього знав він 14 мов. Не
думайте, що він був вундеркіндом. В юності Генріх скаржився на погану пам’ять.
Трапилось так, що він вирішив присвятити себе вивченню стародавнього світу. Для
цього було необхідно знати чимало мов. І тільки завдяки його наполегливості та
тренуванням він досягнув того, що щодня зміг заучувати напам’ять по 20 сторінок
прозового тексту.
Учень 4. Дозвольте розповісти один дивний випадок, який трапився у
Фінляндії у XVII ст. Там судили студента лише за те, що він «неймовірно швидко
вивчав іноземну мову, а це неможливо без сприяння нечистої сили». Звинувачення
підтримала і церква, і студента засудили до смертної кари як «зачарованого
дияволом».
Учень 5. Нині доведено, що усі діти швидко й легко засвоюють мови. Чим
раніше людина почне опановувати мову, тим вагоміших результатів досягне. І ще:
чим більше мов знає людина, тим легше їй засвоювати нову мову. Лінгвісти
стверджують: хочеш швидко навчитися розмовляти будь-якою мовою, вчи слова і
поринай у мову для спілкування, починаючи з найлементарнішого спілкування у
побуті, в сім’ї, з товаришами в школі, із знайомими, які володіють мовою, котру
ти вивчаєш. Необхідно також пам’ятати, щоб вивчати іноземну мову, слід знати
мету, потрібно підійти до вивчення мов цілком серйозно, як до важливої справи.
6.
Аналіз висловів
про англійську мову.
Вчитель. Англійська мова
є досить цікавою. Багато відомих людей говорили цією мовою. І ось що вони
сказали про англійську мову. Як ви розумієте їх слова?
«Англія і Америка — дві нації,
розділені спільною мовою»
Оскар Уайльд
«Англійська — проста, але дуже складна мова. Вона
складається з одних іноземних слів, які до того ж неправильно
вимовляються»
Курт Тухольський
«Англійці беруть в рот дюжину
односкладових слів, жують їх, ковтають їх, і випльовують, — і це називається
англійською мовою»
Генріх Гейне
Учень 6. День англійської мови — це одне зі
свят, які відзначаються в рамках проведення тижня офіційних мов. Його святкують
23 квітня.
Це дуже
молоде свято, тому що вперше його відзначали тільки в 2010 році.
Для цього
свята була обрана дата народження видатного драматурга Вільяма
Шекспіра, твори якого входять в число
найбільш цінних зразків літературної спадщини світу.
8.
Декламування
вірша Т.Г.Шевченка «Заповіт» різними мовами.
Вчитель. Чим більше мов
ти знаєш, тим більше ти людина. Існує
багато мов, які нас оточують. Деякі з них ми знаємо добре, а деякі лише час від
часу чуємо. Але сьогодні ми підготували всесвітньо відомий вірш нашого поета
Т.Г.Шевченка «Заповіт» різними мовами. Просимо їх послухати та порівняти.
Як умру, то
поховайте
Мене на могилі,
Серед степу
широкого,
На Вкраїні милій,
Щоб лани
широкополі,
І Дніпро, і
кручі
Було видно, було
чути,
Як реве ревучий.
Завещание (російська)
Как умру,
похороните
На Украйне
милой,
Посреди широкой
степи
Выройте могилу,
Чтоб лежать мне
на кургане,
Над рекой
могучей,
Чтобы слышать,
как бушует
Старый Днепр под
кручей.
Запаведзь (білоруська)
Як памру я, похавайце
На Ўкрайне
мілай,
Сярод стэпу на
кургане,
Дзе продкаў
магіла:
Каб нязмеранае
поле,
Дняпро і абрывы
Было відна,—
было чутна,
Як раве бурлівы!
My Testament (англійська)
When I die, let me be buried
In my beloved Ukraine,
My tomb upon a grave-mound high,
Amid the wide-spread plain,
That the fields, the steppe unbounded,
The Dnieper’s plunging shore
My eye could see, my ear could hear
The mighty river roar
Vermdchtnis (німецька)
Wenn ich sterbe, sollt zum Grab ihr
Den Kurgan mir bereiten
In der lieben Ukraine,
Auf der Steppe, der breiten,
Wo man weite Felder sieht,
Den Dnjepr und seine Hдnge,
Wo man hцren kann sein Tosen,
Seine wilden Sдnge.
Dumka (польська)
Kiedy umrę, na kurhanie
Kopcie mi mogiłę,
W stepie wolnym i szerokim
Ukrainy miłej.
Żebym wśród bezkresnych łanów
Dniepr płynący widział,
I jak na porohach huczy,
żebym dobrze
słyszał.
ІІІ Заключна
частина.
Вчитель. І на
закінчення хочу ще сказати. Вивчайте мову не тільки для того щоб добре
відповісти урок, прочитати статтю чи книжку в оригіналі, а щоб знати.
Я
сподіваюсь, що сьогодні переконала вас у важливості вивчення іноземної мови.
Завершити наше
заняття хочу таким англійським прислів’ям:
It is
never too
late to
learn. Ніколи не пізно
вчитися. Памятайте це. Ваше навчання у ваших руках. А я в цьому вам завжди
допоможу.
Конспект уроку на тему "Захист навколишнього середовища" для 9 класу
Мета: ознайомити учнів з
основними екологічними проблемами сьогодення, активізувати вживання
лексики по темі, розширити уявлення про ставлення людей до проблем
навколишнього середовища, підвести учнів до усвідомлення необхідності охороняти
і примножувати природні багатства; розвивати монологічне та діалогічне
мовлення, логічне, критичне та аналітичне мислення; виховувати любов до природи
рідного краю, дбайливе ставлення до його природних ресурсів; виховувати
культуру мовлення, інтерес до вивчення англійської мови.
Обладнання: підручник, презентація до уроку, роздатковий матеріал,
Хід уроку:
І Початок уроку
1.
Організаційний момент.
Привітання. (Greeting).
Stand up! Stand still! Good morning! Sit down. Put your
hands on the desks and listen to me. I am happy to see you today, let’s start
our work.
2.
Мовна зарядка. Уведення в
іншомовну атмосферу. (Warming up).
- Look and repeat the poem after me
Help save the Earth!
Help save the Earth!
Ecologize, economize,
Recycle and reuse.
It`s all up to you
To help save the Earth!
- What is this chant
about? (About ecology, about our planet, about its protection).
II Основна частина
3.
Оголошення теми та
завдань уроку(Aims).
-
Today we have unusual
lesson. We are going to speak about Environmental protection. You'll discuss the kinds of pollution, solutions of these
problems. At the lesson we'll speak about our role in our planet’s life, we'll
practice our listening, reading, speaking and writing skills. Today we'll wide
our knowledge about fly-tipping . At the end of the
lesson you'll get to know some new information and you'll be able to tell a lot
of interesting things about environmental protection.
- What words do you associate with the word Environment?
water birds
animals
insects
Environment
people
Nature land
4.
Перевірка домашнього
завдання ( Check on Homework).
- ` You have read the information from the
newspapers. Say me what environment problems are highlighted there? (the
problems of rubbish and landfills, homegrown food and clean water, people cut
down the forests, urban development, acid rains)
- Let’s check your
vocabulary words. Match two columns from the table:
rubbish
|
доморощена їжа
|
to end up
|
звалище
|
landfill
|
вирубувати
|
homegrown foods
|
cміття
|
to cut down
|
в підсумку
|
urban development
|
урожай
|
crop
|
міський розвиток
|
5.
Активізація вивченого
лексичного матеріалу.
- Let’s remember the
kinds of pollution.
There are such kinds of
pollution : air pollution, water pollution, soil pollution, light pollution,
littering. Look at the pictures and name their names.
- One of the kinds of
pollution is fly – tipping. Let’s think about this problem.
When you throw something away, it can stay in the
ground for a long time. A glass bottle stays in the ground for a million years.
Do you think about this when you throw things away? Fly-tipping – is the illegal dumping of
rubbish or bulky items on land not licenced to reseive it. It is dangerous
because it pollutes the land and waterfalls.
- Look at the
pictures of different litter and try to guess how long can these items stays in
the ground?
1.
A banana peel
2.
Wool socks
3.
A plastic bag
4.
An alluminium can
5.
A glass bottle
- stays in the ground
for 80 to 1000 years
- stays in the ground
for 1 to 2 weeks
- stays in the ground
for 1 000 000 years
- stays in the ground
for 1 to 5 years
- stays in the ground
for 10 to 20 years
6.
Розвиток вмінь
діалогічного мовлення.
- Listen to the
dialogue and be ready to discuss some questions.
Ann: Past industrial activities have polluted some of the land in our city.
This land may be dangerous for people’s health and the environment
unless it’s cleaned up.
Dan: The world’s population continues to rise, and people want to expect
more and more things. More and more housing is needed. Most people want to own
cars. More cars require new roads to be built.
The amount of waste and rubbish is increasing. Pollution is the
issue of major concern everywhere in the world nowadays.
Ann: Most environmental problems are due to a lack of care over
industrial and waste management. Bad industrial practices and accidents
released potentially harmful substances into the land or pour
them into the rivers. Should we continue like this?
Dan: Definitely not. We need to stop destroying the world and work
hard to protect it.
Ann: In many countries
this may mean people have to change the way they live.
- Answer my questions:
1.
Why do people have more health problems nowadays?
2.
Why do people
cut down forests?
3.
Why
has littering become
the issue of current importance, especially
in big cities?
4.
What
industrial practices and accidents harm the environment?
5.
What
do you think is to be done to stop the process of pollution?
7.
Комунікативна гра.
(Учні
обирають речення на картках та закінчують їх)
- Finish the
sentences:
If I saw somebody throwing an empty packet on
the street, I would…
If I were the
Minister of the Environment, I would…
If I had to
travel to school by car or by public transport, I would…
If I wanted to
dump a box of rubbish, but I couldn’t find a bin, I would…
8.
Розвиток вмінь аудіювання. Перегляд відео.
- Now your task is to
watch the video . This is a speech delivered at the Rio Earth Summit in 1992 by
twelve-year old Severn Suzuki of Canada.
“Hello, I’m Severn Suzuki,
speaking for ECO-the Environmental Children’s Organization. We are a group of
twelve- and thirteen-year olds trying to make a difference: Vanessa Suttie,
Morgan Geisler, Michelle Quigg and me. We raised all the money to come here
five thousand miles to tell you adults you must change your ways. Coming up
here today, I have no hidden agendas. I am fighting for my future. Losing my
future is not like losing an election or a few points on the stock market. I am
here to speak for all generations to come. I am here to speak on behalf of the
starving children around the world whose cries go unheard. I am here to speak
for the countless animals dying across this planet because they have nowhere
left to go. I am afraid to go out in the sun now because of the holes in the
ozone. I am afraid to breathe the air because I don’t know what chemicals are
in it. I used to go fishing in Vancouver, my home, with my Dad until just a few
years ago we found the fish full of cancers. And now we hear of animals and
plants going extinct every day- vanishing forever. In my life, I have dreamt of
seeing the great herds of wild animals, jungles and rain forests full of birds
and butterflies, but now I wonder of they will even exist for my children to
see. Did you have to worry about these things when you were my age? All this is
happening before our eyes and yet we act as if we have all the time we want and
all the solutions. I’m only a child and I don’t have all the solutions, but I
want you to realize, neither do you… You don’t know how to bring the salmon
back up a dead stream. You don’t know how to bring back an animal now extinct.
And you can’t bring back the forests that once grew where there is now desert.
If you don’t know how fix it, please stop breaking it!
At school even in kindergarten,
you teach us how to behave in the world. You teach us: not to fight with
others, to work things out, to respect elders, to clean up our mess, not to hurt
other creatures, to share- not be greedy. Then why do you go out and do the
things you tell us not to do? Do not forget why you are attending these
conferences, who you’re doing this for- we are your own children. You are
deciding what kind of world we are growing up in. Parents should be able to
comfort their children by saying ‘everything’s going to be all right’, ‘it’s
not the end of the world’, and “we’re doing the best we can’. But I don’t think
you can say that to us anymore. Are we even on your list of priorities?
My Dad always says, ‘You are what
you do, not what you say.’ Well, what you do makes me cry at night. You
grown-ups say you love us, but I challenge you. Please make your actions reflect your words. Thank you.”
- Look at the text
and do the task. Mark if these sentences are true or false?
1.
Severn
Suzuki is the member of Environmental World Organization.
2.
She
is thirty years old.
3.
These
children are fighting for their future.
4.
Severn
is here to speak about the starving children and countless animals which are
dying.
5.
She
is afraid to go out in the sun now because of the acid rains.
6.
She used to go fishing in Vancouver with her Dad until just a few years ago they found the fish full of cancers.
7.
Severn
Suzuki has dreamt of seeing the great
herds of wild animals, jungles and rain forests full of birds and butterflies,
but now she doesn’t think about this.
8.
Severn’s
dad always says that You are what you do, not what you say.
9.
She
asked peoples to make our actions reflect our words.
9.
Розвиток вмінь мовлення.
- Pupils of our class have
prepared project about the protection of environment of our village. Look and
listen.
(презентація учнів і
розповідь)
10.
Розвиток вмінь
мовлення.
- Let’s make sentences
about problems of environment and their solutions. The table will help you.
Problems
|
Solutions
|
to
pollute the air with fumes of cars,
to
use dangerous chemicals at home and in the garden,
to
use plastic package,
to
make fires in the parks and woods,
to cut down the trees,
to
throw the litter in the streets (yards, corridors of the houses), etc.
|
to
use bikes (public transport) rather than cars,
to
use less chemicals in the gardens and at home,
to
use less plastic package,
to
clean away the territory,
to
put more waste bins,
to
plant more trees, flowers, etc.
|
11.
Робота з відеокліпом
Майкла Джексона “The Earth Song” :
a)
перегляд відео;
¾
Who is Michael
Jackson?
¾
Watch the video
of Michael Jackson “The Earth song” and be ready to answer the question.
¾
What problems
did the singer pay attention to?
b)
обговорення
відео
¾
What is this
video about?
¾
What problems
did the singer pay attention to?
ІІІ Заключна частина
12.
Підсумок уроку. (
Summarizing ).
¾
So, if we want
to help our planet to survive and keep it healthy for future generations we
must be active participants in the protection and rebuilding of our
environment, and also improving environmental education.
“Treat the Earth well. It wasn’t given to you by your
parents, it was loaned to you by your children.”
Lee Talbot
13.
Оцінювання
Домашнє завдання ( Homework): ex.4,5 page 67
Немає коментарів:
Дописати коментар